nedeľa 29. apríla 2018

Frajer na záskok


12+

Autor: Kasier West

Vydavateľstvo: Slovart

Rok vydania: 2017

Počet strán: 280

Žáner:  pre mládež




„Poslal mi vzdušný bozk a ja som sa usmiala. Sledovala som, ako nasadol do auta a odišiel. Hneď nato mi zovrelo žalúdok a úsmev z tváre zmizol. “

Dostať kopačky tesne pred maturitným plesom je hádam najhoršia vec na svete. Len si to predstavte, že sa kamoškám chystáte predstaviť svojho princa, o ktorého existencii vlastne pochybujú a on...
Vtedy prichádza na scénu vaše tínedžerské JA a problémy sú na svete.
Gia Montgomeryová je dokonalou kráskou, s množstvom fanúšikov. Tá, ktorá je obdivovaná, zbožňovaná.  Keď ju odvrhne jej priateľ Bradley, musí konať a nájsť náhradníka, nového dočasného Bradleyho.

„Zajtra z nás už budú lepší ľudia. “

Hovorí sa, že lož má krátke nohy. Najhoršie je, keď sa zaseje semiačko nedôvery do srdca najbližších. Gia sa dostáva do siete, ktorú si sama utkala a jej klamstvo ju dobieha. Môže dostať druhú šancu, alebo navždy stratiť priateľov. Musí však zájsť omnoho ďalej ako povedať pravdu, musí nájsť samu seba. A to sa zdá nemožné.

Nesmiem  zabudnúť spomenúť nepravého Bradleyho, ktorého by som chcela spoznať osobne a určite by som mu nedovolila uniknúť.  Je starší a jeho zrelšie názory sú veľmi dobrým zrkadlom pre dospievajúcu Giu.

Ach, áno, chcela by som byť opäť mladučká a čítať tieto knihy s dušou tínedžera. Je to vtipný príbeh a Gia je sympatická hrdinka, ktorá dospieva už od prvej strany. 

Nakoľko kniha nie je určená dospelým, je zbytočné jej niečo vyčítať, lebo svojim „násť“ ročným čitateľom sa musí zdať dokonalá. Kniha sa v podstate číta úplne sama a ja som sa pri nej začudovane pristihla, že je ráno 2.30 a ja ju ešte stále čítam.   Teším sa na ďalšie knihy tejto autorky.

MOJE HODNOTENIE  ★★★★★

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára