pondelok 25. júna 2018

Skôr než som prišla na svet



Autor: Petrus Dahlin a Maria Nilsson Thore

Vydavateľstvo: Verbarium

Rok vydania: 2016

Počet strán: 32

Žáner:  pre najmenších

3+


Kde sme sa tu zobrali, odkiaľ pochádzame? Otázky, ktoré si kladú deti a aj dospelí. Lea je maličké dievčatko, ktoré zaujíma, čím bola predtým, ako sa narodila. Hviezdou? Planétou? Alebo čímsi iným? Kniha má ponúknuť priestor pre uvažovania, rozvoj fantázie detí. Neponúka jednoznačné odpovede, ale nabáda na ich hľadanie.



Veľmi som sa na túto knihu tešila. Musím sa však priznať, že priniesla sklamanie. Je to asi prvá kniha, ktorú sme so svojim synom nedočítali. Mňa vyrušovalo to neustále vstupovanie starého otca do dialógu dvoch sestier, ktoré tam bolo akési navyše, tým sa narúšal  celkový dojem knihy a môj syn už po prvých stranách vyslovil neľútostnú kritiku: maminka túto nie, zavri ju.


MOJE HODNOTENIE 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára