sobota 26. mája 2018

Moji zeleninkoví kamaráti


Autor: Diana Lokšová a Andrea Kováčová

Vydavateľstvo: Čo dokáže mama

Rok vydania: 2017

Počet strán: 52

Žáner:  pre najmenších




2+


„Kaleráb si splní sen, že obletí celú zem.  

Kniha, Moji zeleninkoví kamaráti, ma zaujala na polici v našej knižnici. S radosťou som ju položila pred najmenšieho čitateľa našej domácnosti a tešila sa ako mu predstavím nových kamarátov, najväčších zeleninkových majstrov, dúfajúc, že si vyberie aj z tých menej atraktívnych ako batat, kapusta, či cícer.

Napriek snahe predniesť básničky zábavne, zázrak sa neudial a čítanie knihy mi potvrdilo dve veci: zelenina bude stále náš boj a moderné básničky zatiaľ u nás nie sú čítané. Chýba im niečo s tej klasickej hravej príťažlivosti. Nápad je však veľmi dobrý a ilustrácie ponúkajú priestor pre rodiča, aby sám prestavil zeleninkového kamaráta a vymyslel si k nemu príťažlivý príbeh.

MOJE HODNOTENIE  ★★★

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára